De behoefte aan efficiënter werken vraagt om een flexibele communicatie-oplossing. Hosted Telefonie is een Cloud-oplossing die geen grote investering vraagt en meebeweegt met de veranderingen binnen en buiten uw bedrijf. Alle denkbare mogelijkheden zijn beschikbaar, zoals videobellen, Call Center en keuzemenu’s. Daarnaast zijn meerdere toestellen gekoppeld aan één nummer, waardoor u nooit meer 2 gelijktijdige telefoontjes op uw vaste- en mobiele toestel ontvangt.
Direct uitbreiden of inkrimpen?
Hosted Telefonie is flexibel. De telefooncentrale groeit en krimpt met uw bedrijf mee. Over- en ondercapaciteit spelen niet langer een rol in uw telefonie-omgeving. Betaal alleen wat u daadwerkelijk gebruikt!
Nooit meer een belangrijk gesprek missen, U mist nooit meer dat ene belangrijke gesprek, omdat u overal bereikbaar bent op één telefoonnummer en de telefooncentrale in de Cloud altijd online is. Lokale kabelbreuk of stroomuitval hebben geen impact op uw bereikbaarheid.
Betalen voor wat u daadwerkelijk gebruikt?
Voor Hosted Telefonie betaalt u een vast bedrag per medewerker, per maand. U betaalt alleen voor wat u daadwerkelijk gebruikt, waardoor uw kosten transparant zijn en u nooit met onverwachte rekeningen wordt geconfronteerd.
Hosted Telefonie platformen zijn geografisch verspreid en dubbel uitgevoerd. U communiceert altijd via het betrouwbaar vaste netwerk van KPN.
Eén aanspreekpunt? Met Hosted Telefonie heeft u nog maar één aanspreekpunt en één factuur. Geen operationele zorgen, en altijd de nieuwste functies omdat het platform continue voor u up-to-date wordt gehouden.
Geïnteresseerd in Hosted Telefonie? We maken graag een afspraak om de mogelijkheden met u te bespreken neem contact op via onderstaand formulier en wij informeren u geheel vrijblijvend.